2 Aralık 2009 Çarşamba

Twente 0 - 1 Lugano


Benim memleketimde üc kurusluk adamlara milyon dolarlari, avrolari yedirirsen daha cok yatar kalkar topcu diye oynattiklarimiz. Semih girdi cristiana basti kalayi hadi onu anlarim ruh gibi oynama demistir belkide bilmiyorum'da guizanin derdi ne golmü atti, asistmi yapti'da cikarilmasina kizdi "YOK" ama artistlige gelince mangalda kül birakmiyor masallah. Bu adamin ispanya'da okadar gol attigina ben hala inanmiyorum. Sezon öncesi kacti gitti - takim bulamadi - tekrar fenerbahceye geldi. Hemde pasalar gibi geldi banko oynarim diyerek geldi. Ailton muhabeti dolasiyor ortalik'da yine bir takima imzayi basmis en son golcü diye getirip eskisini yolla yenisini al dercesine yollamistik , al ailtonu vur guizaya.

Ben olsam guizayi yollar semihi stopere cekerim luganoyu da forvete alirim yok artik diyenleri duyoyrum bal gibide olur arkdas, bugün yine bir penalti yaptiriyordu, bu adam ceza sahasindan nekadar uzak olursa okadar yarari olur takimina. Volkan'da mümkünse top toplamaya gitsin mümkünse tac cizgisinde.

1 yorum:

  1. Küçük takım oyuncusu galiba Güiza. Orada gol kralı olmasının sebebini ben buna bağlıyorum. Büyük takımlarda büyük beklentiler olunca strese mi giriyor ne yapıyor anlamadım ben.. :)

    YanıtlaSil